Be Who You Are. God loves you :)



11 hours ago with 1 notes Reblog 

I miss hanging out with them and esp. the other group of “them” lol. I miss my dudes!! when can we meet and hang out again? :( #TheMissingDay lol

tagged as: themissingday;  



11 hours ago with 0 notes Reblog 

im gonna miss this cutie. someone’s adopting u & they’re going to get u tmrw. be good baby girl. #kimmi #kangaji #babypuppy

tagged as: kimmi;  babypuppy;  kangaji;  



11 hours ago with 0 notes Reblog 

I miss eating bread with them. and I would really love it if I could eat bread with @aileeonline I think u love garlic bread? lol I love you Ailee!!

#kpop #SoloArtist #Ailee #internationalfan!

tagged as: kpop;  ailee;  soloartist;  internationalfan;  



11 hours ago with 0 notes Reblog 

it was an awesome afternoon sky.
im kinda missing school bc I miss my school friends. I think I dont have other friends aside from them and a few from the internet. I miss being friends with my old friends esp. my childhood friends. we were awesome together. but im gonna try to have friendships like before (my childhood).
in conclusion: “it” was an awesome afternoon just like my childhood friends




1 week ago with 1 notes Reblog 

which one’s your favorite #album of @aileeonline?
#Ailee #MiniAlbum
#ILoveHerSoMuch!! #NewObsession

tagged as: album;  ailee;  minialbum;  newobsession;  ilovehersomuch;  



2 weeks ago with 306846 notes Reblog / via / source

weedbrain:

ami-angelwings:

nonexistentially:

*SHOTS FIRED*

A feminist just changed your crappy joke into a much better one.

  image




2 weeks ago with 597 notes Reblog / via / source



2 weeks ago with 41 notes Reblog / via / source



3 weeks ago with 454979 notes Reblog / via / source



1 month ago with 0 notes Reblog 

#RunAndRow2014 I love the shirt

tagged as: runandrow2014;  



1 month ago with 0 notes Reblog 

I joined the #RunAndRow2014! we were late for the ‘run’ but at least we got to ride the #dragonboat! #oneoftheexperiencesever! I was hesitating at first but when we were in the boat it felt so cool! we wanted to go for another round lol

tagged as: dragonboat;  runandrow2014;  oneoftheexperiencesever;  



1 month ago with 1 notes Reblog 

When am I getting mine?
When am I going to meet my first?

#Zanessa #ZacEfron #VanessaHudgens #StellaHudgens #CodySimpson

P.s. im not sure if stella & cody dated tho

tagged as: zacefron;  stellahudgens;  codysimpson;  zanessa;  vanessahudgens;  



1 month ago with 2 notes Reblog 

Which do you prefer?

Biker vs. Vintage

#Vaustin #AustinButler #VanessaHudgens

tagged as: vanessahudgens;  austinbutler;  vaustin;  



1 month ago with 19 notes Reblog 

I love theur #classy style #classic #Vaustin #VanessaHudgens #AustinButler

tagged as: vanessahudgens;  classic;  austinbutler;  vaustin;  classy;  

© JASONDILAURENTS